Vadonatúj soros hathengeres sportmotort fejlesztett dinamikus crossovereihez a BMW. A 3,0 literes, 600 Nm nyomatékú ikerturbó egység legnagyobb teljesítménye 480 (illetve az M Competition modellekben 510) lóerő.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az utastérben egyedi kárpitozású sportülések, plakettek és küszöbbetétek várnak.
Fotó megosztása:
Két egyéni beállítást is eltárolhatunk, ezek a kormánykeréken található M gombokat megnyomva hívhatók elő.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kívül fényes fekete elemek és (augusztustól rendelhető) opciós szénszálas idomok hirdetik, hogy a modellcsalád legizmosabb példányával van dolgunk.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A friss fejlesztésű, pörgős motor erejét az M5-höz kifejlesztett M xDrive összkerékhajtás viszi át az aszfaltra, előnyben részesítve a hátsó tengelyt, ahol aktív M differenciálmű várja a nyomatékot.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A sportfutómű három fokozatban állítható, az üzemmódok az egyedi hangolású kormánymű és a hajtáslánc vezérlésére is hatással vannak, ahogy a head-up display tartalma és a menetstabilizáló vezérlése is változik.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mindkét modell 4,2 másodperc alatt gyorsul százra; Competition kivitelben további egy tizedet faraghatunk le a szintidőből.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kattints ide a BMW sport-szabadidőjárműveit bemutató videókért.