A Bentley Blower a két világháború közötti időszak egyik legnagyszerűbb alkotása volt: a 4,5 literes, kompresszoros versenyautó igazi harci rinocérosz volt, nehezen kezelhető és megbízhatatlan, de könnyű és erős. A kompresszor ráadásul nem kívánatos technológia volt W.O. Bentley szemében, de az autót megrendelő és megtervező Sir Henry Birkin – a ’Bentley fiúk’ egyike – ragaszkodott a megoldáshoz. Az autó kiemelkedő sportsikerek nélkül vonult nyugdíjba, de puszta konstrukciója és rettenthetetlen pilótája miatt emlékezetessé vált az autó.

Egy százéves szék darabkájától exkluzív ez a luxusautó 1

Bár a 175 lóerős teljesítmény azóta meghaladottá vált, a méregzöld színt és a 9-es rajtszámot felelevenítették a Mulliner tervezői, amikor egy 100 darabos limitált szériát készítettek a Continental GT-ből. A Number 9 Edition by Mulliner a Cumbrian-zöld árnyalat mellett Beluga-feketében is rendelhető; ugyanez a két szín áll rendelkezésre a beltérben.

Egy százéves szék darabkájától exkluzív ez a luxusautó 17

A műszerfalat körkörösen polírozott alumínium borítja, az órát a korabeli műszerek stílusában alakították ki, a műszerfal közepén található, forgatható elembe (amely a digitális kijelző elrejtésére szolgál) pedig az eredeti Blower modell ülésvázából kivágott fadarabot ragasztottak bele. A műszerfali nyomógombok aranyozottak.

Az autó, mint minden 12 hengeres Continental GT, 3,7 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 333 km/óra.

Egy százéves szék darabkájától exkluzív ez a luxusautó 18