Továbbra is négyliteres turbómotor hajtja a Bentley Continental GT belépő verzióját, ám az eddigi 507 helyett 550 lóerőt ad le, a forgatónyomaték 660-ról 770 Nm-re nőtt. A kupé 4,0, a kabrió 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, mindkettő végsebessége 318 km/óra – eddig 4,8 és 5,0 mp, illetve 303 és 301 km/óra voltak a vonatkozó értékek. Az új V8 így az eddigi V8 S kivitelnél is erősebb (528 LE, 680 Nm), illetve gyorsabb (4,5 mp és 309 km/óra a kupé, 4,7 mp és 308 km/óra a kabrió esetében.)
A részterhelésen akár négyhengeresként is működni képes motor mind a négy kerekek hajtja, ahogy eddig, normál esetben előnyben részesítve a hátsókat.
A kabrió teteje 19 mp alatt nyitható vagy csukható, akár 50 km/óra sebességig. Hét színben rendelhető a vászontető, köztük most először öltönyszövet mintázattal is. A tető belső kárpitozása nyolcféle színben kérhető.
A klimatizált komfortülések új, melegebb és csendesebb nyakmelegítő funkciót kaptak; a kormánykerék, valamint a kartámasz is fűthető.
Az utastérben 20 irányban motorosan állítható ülések, fél tucatnyi kivitelű bőrkárpitozás, diófa borítások, 10 hangszórós alap audiorendszer várnak.