A tavaly ősszel bemutatott, a CLA-nál tágasabb A-szedánra (tengelytáv 2699 helyett 2729 mm) épül az AMG család legújabb tagja.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A ferdehátú A35-ből átvett újdonság az AMG középkonzol, amelyen érintőfelület, valamint az ESP-t, a kézi váltást, továbbá az opciós adaptive lengéscsillapítót szabályozó gombok kaptak helyet.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az A35 Sedan ugyanazt a 306 lóerős, kétliteres turbómotort (max. nyomaték 400 Nm 3000/perctől) kapja, mint a ferdehátú variáns, gyorsulása egy tizeddel rosszabb (4,7 helyett 4,8 mp), a végsebesség mindkét esetben értelemszerűen 250 km/óra.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A karosszériát értelemszerűen megerősítették, a motor alatt aluminium lemez (valamint két átlós kitámasztás) merevíti a vázszerkezetet.
Fotó megosztása:
Ami hajszálnyit elveszít az ember a menetdinamikán, megnyeri az egy tizeddel kedvezőbb átlagos üzemanyag-fogyasztáson, de főleg a helykínálaton: a csomagtartó a ferdehátú 370 literje helyett 420 literes, a hátsó fejtér 944 mm.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A fő attrakció továbbra is ahz MBUX hang- és gesztusvezérelt multimédiás rendszer; a műszeregység digitális, háromdimenziós megjelenítéssel.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A belter piros-fekete színvilága a biztonsági öveken is megjelenik; még a szellőzőrostélyok is piros szegélyt kaptak.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A hétfokozatú duplakuplungos váltó rajtautomatikát és kézi kapcsolást kínál, az összkerékhajtás viszont nem kifejezetten sportos: a nyomaték 0-50 százalékát juttatja a hátsó kerekekre.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: