Hibriddel melléfogni? Na, még mit nem – legalábbis, ha ésszel megy neki az ember. A katalógusadatok szépek és ígéretesek, de attól, hogy egy hibrid keveset fogyaszt, még nem lesz jó autó: ahhoz, hogy elégedettek legyünk vele, kényelmesnek, csendesnek, gyorsnak, elegánsnak, stb. is kell lennie.
A brit What Car? tízes listán gyűjtötte össze a jelenleg kapható legjobb képességekkel bíró hibrid modelleket: értéktartás, dizájn, használati érték, vezethetőség, helykínálat szerepelt a szempontok között. Van köztük sportautó, terepjáró, városi micsodácska és családi autó egyaránt.
10. Toyota C-HR Hybrid<br />A modell előnyei között szerepel, hogy jól vezethető, gazdagon felszerelt, és a hibrid hajtáslánccal kiváló cégautó-ajánlat. Negatívumai az audiorendszer, a korlátozott praktikum és a visszafogott teljesítmény
10. Toyota C-HR Hybrid<br />A modell előnyei között szerepel, hogy jól vezethető, gazdagon felszerelt, és a hibrid hajtáslánccal kiváló cégautó-ajánlat. Negatívumai az audiorendszer, a korlátozott praktikum és a visszafogott teljesítmény
Fotó megosztása:
9. Toyota Yaris Hybrid<br />Bőséges felszereltség, kényelmes rugózás és kedvező árú cégautó-ajánlat a mérleg egyik serpenyőjében, erőtlen erőforrás, unalmas vezethetőség és magas zajszint a másikban.
9. Toyota Yaris Hybrid<br />Bőséges felszereltség, kényelmes rugózás és kedvező árú cégautó-ajánlat a mérleg egyik serpenyőjében, erőtlen erőforrás, unalmas vezethetőség és magas zajszint a másikban.
Fotó megosztása:
8. BMW i8<br />A hibrid sportautó elképesztően jól néz ki, gyorsulása letaglózó, fenntartása olcsó. Viszont a kormányzás döglött, kis sebességnél izgága a futómű, és nem igazán jó sportosan vezetni.
8. BMW i8<br />A hibrid sportautó elképesztően jól néz ki, gyorsulása letaglózó, fenntartása olcsó. Viszont a kormányzás döglött, kis sebességnél izgága a futómű, és nem igazán jó sportosan vezetni.
Fotó megosztása:
7. Toyota Prius<br />Városban takarékosan és kulturáltan vezethető, cégautóként olcsón fenntartható. Kár, hogy országúton elfogy az ereje, fékjei nem adagolhatók finoman, és hátul korlátozott a fejtér. Létezik konnektoros verzióban is.
7. Toyota Prius<br />Városban takarékosan és kulturáltan vezethető, cégautóként olcsón fenntartható. Kár, hogy országúton elfogy az ereje, fékjei nem adagolhatók finoman, és hátul korlátozott a fejtér. Létezik konnektoros verzióban is.
Fotó megosztása:
6. Mercedes-Benz S560e<br />Rugózása, vezethetősége és általános kifinomultsága kimagasló, viszont költséges.
6. Mercedes-Benz S560e<br />Rugózása, vezethetősége és általános kifinomultsága kimagasló, viszont költséges.
Fotó megosztása:
5. Honda CR-V Hybrid<br />A Toyota RAV4 Hybrid egyetlen valós ellenfele rengeteg helyet kínál a hátsó üléssoron és a csomagtartóban, a vezetői üléshelyzet komfortos. Az audiorendszert nem öröm használni, és nem kapható három üléssorral.
5. Honda CR-V Hybrid<br />A Toyota RAV4 Hybrid egyetlen valós ellenfele rengeteg helyet kínál a hátsó üléssoron és a csomagtartóban, a vezetői üléshelyzet komfortos. Az audiorendszert nem öröm használni, és nem kapható három üléssorral.
Fotó megosztása:
4. BMW 530e<br />50 kilométeres elektromos hatótávolsága mellett gazdagon felszerelt, kiválóan vezethető, és remek a multimédiás rendszere. A hibrid verzió rugózása ugyanakkor kívánnivalót hagy maga után.
4. BMW 530e<br />50 kilométeres elektromos hatótávolsága mellett gazdagon felszerelt, kiválóan vezethető, és remek a multimédiás rendszere. A hibrid verzió rugózása ugyanakkor kívánnivalót hagy maga után.
Fotó megosztása:
3. Volvo XC90 T8 Twin Engine<br />A piac egyetlen hétszemélyes plug-in hibridje stílusos és praktikus belső terével hódít.
3. Volvo XC90 T8 Twin Engine<br />A piac egyetlen hétszemélyes plug-in hibridje stílusos és praktikus belső terével hódít.
Fotó megosztása:
2. Hyundai Ioniq<br />Az öntöltő és plug-in kivitelben is elérhető Ioniq a Prius ötletesebb, praktikusabb, divatosabb alternatívája. Vezethetősége jó, főleg országúton, városban kicsit izgága. Az utastér minőségi, fenntartása olcsó. A hátsó fejtér azonban itt is korlátozott
2. Hyundai Ioniq<br />Az öntöltő és plug-in kivitelben is elérhető Ioniq a Prius ötletesebb, praktikusabb, divatosabb alternatívája. Vezethetősége jó, főleg országúton, városban kicsit izgága. Az utastér minőségi, fenntartása olcsó. A hátsó fejtér azonban itt is korlátozott
Fotó megosztása:
1. Toyota Corolla Hybrid<br />A piac jelenlegi legizgalmasabb hibridje egyben a legújabb is, valamint az egyetlen, amely két teljesítményszinten kínál öntöltő hibrid hajtásláncot: a 122 lóerős, 1,8-as alap-hibrid takarékos, míg a kétliteres, 180 lóerős fickósabb menetdinamikát nyújt. Emellett tágas (hátul nem annyira), biztonságos, megbízható és kényelmes.
1. Toyota Corolla Hybrid<br />A piac jelenlegi legizgalmasabb hibridje egyben a legújabb is, valamint az egyetlen, amely két teljesítményszinten kínál öntöltő hibrid hajtásláncot: a 122 lóerős, 1,8-as alap-hibrid takarékos, míg a kétliteres, 180 lóerős fickósabb menetdinamikát nyújt. Emellett tágas (hátul nem annyira), biztonságos, megbízható és kényelmes.
Fotó megosztása:
8. BMW i8
A hibrid sportautó elképesztően jól néz ki, gyorsulása letaglózó, fenntartása olcsó. Viszont a kormányzás döglött, kis sebességnél izgága a futómű, és nem igazán jó sportosan vezetni.
7. Toyota Prius
Városban takarékosan és kulturáltan vezethető, cégautóként olcsón fenntartható. Kár, hogy országúton elfogy az ereje, fékjei nem adagolhatók finoman, és hátul korlátozott a fejtér. Létezik konnektoros verzióban is.
6. Mercedes-Benz S560e
Rugózása, vezethetősége és általános kifinomultsága kimagasló, viszont költséges.
5. Honda CR-V Hybrid
A Toyota RAV4 Hybrid egyetlen valós ellenfele rengeteg helyet kínál a hátsó üléssoron és a csomagtartóban, a vezetői üléshelyzet komfortos. Az audiorendszert nem öröm használni, és nem kapható három üléssorral.
4. BMW 530e
50 kilométeres elektromos hatótávolsága mellett gazdagon felszerelt, kiválóan vezethető, és remek a multimédiás rendszere. A hibrid verzió rugózása ugyanakkor kívánnivalót hagy maga után.
3. Volvo XC90 T8 Twin Engine
A piac egyetlen hétszemélyes plug-in hibridje stílusos és praktikus belső terével hódít.
2. Hyundai Ioniq
Az öntöltő és plug-in kivitelben is elérhető Ioniq a Prius ötletesebb, praktikusabb, divatosabb alternatívája. Vezethetősége jó, főleg országúton, városban kicsit izgága. Az utastér minőségi, fenntartása olcsó. A hátsó fejtér azonban itt is korlátozott
1. Toyota Corolla Hybrid
A piac jelenlegi legizgalmasabb hibridje egyben a legújabb is, valamint az egyetlen, amely két teljesítményszinten kínál öntöltő hibrid hajtásláncot: a 122 lóerős, 1,8-as alap-hibrid takarékos, míg a kétliteres, 180 lóerős fickósabb menetdinamikát nyújt. Emellett tágas (hátul nem annyira), biztonságos, megbízható és kényelmes.