Kinek kell egy luxus egyterű? Meglepően sokaknak: Európában egymást érik a fényűző átépítések, ugyanakkor eddig egyetlen autómárkától sem láthattunk olyan modellt, amely gyári állapotában képes volna kielégíteni egy igényes cégvezető minden kívánságát. Európában továbbra sem fogunk ilyet látni, Kínában és néhány dél-kelet ázsiai piacon azonban igen: itt vezeti be ugyanis valamikor 2020 elején új fejlesztését a Lexus.
Az LM alapjait a Toyota Alphard egyterű adja, ám a mérnökök rengeteget dolgoztak az autó futóművén és zajszigetelésén, így állítják: teljesen egyedi utazási élményt kínál a Lexus ES világelső adaptív lengéscsillapítóival szerelt, minden ablakán hangszigetelő üveget alkalmazó típus.
Az LM alapjait a Toyota Alphard egyterű adja, ám a mérnökök rengeteget dolgoztak az autó futóművén és zajszigetelésén, így állítják: teljesen egyedi utazási élményt kínál a Lexus ES világelső adaptív lengéscsillapítóival szerelt, minden ablakán hangszigetelő üveget alkalmazó típus.
Fotó megosztása:
Az 504 cm hosszú autó fekete és fehér fényezéssel, tetősín nélkül kerül forgalomba; egyik paraméter bővítésétől sem zárkózik el a Lexus, ha arra konkrét igény mutatkozik. Európa azonban egyelőre nem kap az autóból, és Ázsia sem sokat: évente nem egészen ötezer darabot fognak gyártani a nagy buszból, ennek háromnegyedét Kína kapja.
Az 504 cm hosszú autó fekete és fehér fényezéssel, tetősín nélkül kerül forgalomba; egyik paraméter bővítésétől sem zárkózik el a Lexus, ha arra konkrét igény mutatkozik. Európa azonban egyelőre nem kap az autóból, és Ázsia sem sokat: évente nem egészen ötezer darabot fognak gyártani a nagy buszból, ennek háromnegyedét Kína kapja.
Fotó megosztása:
Motorból kettőt kínál a luxusbusz: az LM350 egy 3,5 literes V6-os benzinmotort társít nyolcfokozatú duplakuplungos vagy hatfokozatú automata váltóval, míg a 2,5 literes Atkinson ciklusú V6-osra épülő LM300h hibrid elektromos összkerékhajtással támogatja a menetstabilitást.
Motorból kettőt kínál a luxusbusz: az LM350 egy 3,5 literes V6-os benzinmotort társít nyolcfokozatú duplakuplungos vagy hatfokozatú automata váltóval, míg a 2,5 literes Atkinson ciklusú V6-osra épülő LM300h hibrid elektromos összkerékhajtással támogatja a menetstabilitást.
Fotó megosztása:
Lesz persze egy kevésbé exkluzív kivitel is, három üléssorral: ez alapvetően hatszemélyes, de leghátul középen is elférhet valaki, ha nagyon akar. Ebből a modellből nem csak a hagyományos japán tusfestést idéző dekorelemek hiányoznak, de a Mark Levinson hifi is csupán tizenhét hangszórót kapott.
Lesz persze egy kevésbé exkluzív kivitel is, három üléssorral: ez alapvetően hatszemélyes, de leghátul középen is elférhet valaki, ha nagyon akar. Ebből a modellből nem csak a hagyományos japán tusfestést idéző dekorelemek hiányoznak, de a Mark Levinson hifi is csupán tizenhét hangszórót kapott.
Fotó megosztása:
A lényeg nyilván a hátsó üléssor, amely jelen esetben két darab fotelből áll: ezek az LS-ből ismert kényelmi szolgáltatásokat tudják, beleértve a 62 fokban hátradönthető üléstámlát. A vezetőtől zárható fal választja el az utasokat, akik 26 colos képernyőn dolgozhatnak vagy mozizhatnak, vagy élvezhetik a 19 hangszórós Mark Levinson Premium Surround audiorendszer hangzását.
A lényeg nyilván a hátsó üléssor, amely jelen esetben két darab fotelből áll: ezek az LS-ből ismert kényelmi szolgáltatásokat tudják, beleértve a 62 fokban hátradönthető üléstámlát. A vezetőtől zárható fal választja el az utasokat, akik 26 colos képernyőn dolgozhatnak vagy mozizhatnak, vagy élvezhetik a 19 hangszórós Mark Levinson Premium Surround audiorendszer hangzását.
Fotó megosztása:
A lényeg nyilván a hátsó üléssor, amely jelen esetben két darab fotelből áll: ezek az LS-ből ismert kényelmi szolgáltatásokat tudják, beleértve a 62 fokban hátra fektethető üléstámlát. A vezetőtől zárható fal választja el az utasokat, akik 26 colos képernyőn dolgozhatnak vagy mozizhatnak, vagy élvezhetik a 19 hangszórós Mark Levinson Premium Surround audiorendszer hangzását.
Lesz persze egy kevésbé exkluzív kivitel is, három üléssorral: ez alapvetően hatszemélyes, de leghátul középen is elférhet valaki, ha nagyon akar. Ebből a modellből nem csak a hagyományos japán tusfestést idéző dekorelemek hiányoznak, de a Mark Levinson hifi is csupán tizenhét hangszórót kapott.
Motorból kettőt kínál a luxusbusz: az LM350 egy 3,5 literes V6-os benzinmotort társít nyolcfokozatú duplakuplungos vagy hatfokozatú automata váltóval, míg a 2,5 literes Atkinson ciklusú V6-osra épülő LM300h hibrid elektromos összkerékhajtással támogatja a menetstabilitást.
Az 504 cm hosszú autó fekete és fehér fényezéssel, tetősín nélkül kerül forgalomba; egyik paraméter bővítésétől sem zárkózik el a Lexus, ha arra konkrét igény mutatkozik. Európa azonban egyelőre nem kap az autóból, és Ázsia sem sokat: évente nem egészen ötezer darabot fognak gyártani a nagy buszból, ennek háromnegyedét Kína kapja.
Kommunikációs rendszer nincs: ha zárva az egyébként karosszéria-merevítőként is szolgáló fal, az utasok nem tudnak beszélni a vezetővel. A 26 colos monitor új csúcs a Lexusnál, de gyanítjuk, a szériagyártású autók körében úgy általában is.