Az ezredforduló táján szokásos szín- és formavilággal nyit az alsóbb méretosztályok felé a Mint, a Genesis luxusmárka első kisautó-tanulmánya.
Az ezredforduló táján szokásos szín- és formavilággal nyit az alsóbb méretosztályok felé a Mint, a Genesis luxusmárka első kisautó-tanulmánya.
Fotó megosztása:
Az autó akkumulátorát hátul középen lehet feltölteni, méghozzá akár 350 kW teljesítményű villámtöltőről. A hatótávolság akár 320 km. További részleteket nem árultak el a hajtásláncról, ahogy az autó méreteiről sincsenek ismereteink.
Az autó akkumulátorát hátul középen lehet feltölteni, méghozzá akár 350 kW teljesítményű villámtöltőről. A hatótávolság akár 320 km. További részleteket nem árultak el a hajtásláncról, ahogy az autó méreteiről sincsenek ismereteink.
Fotó megosztása:
A táskák rögzítésére szalagok szolgálnak – nem valami praktikus megoldás, ha a vacsorának valót szeretnénk hazavinni. Ezeknek a hevedereknek a mintázata az utastér minden pontján visszaköszön, beleértve a padlót, a pedálokat és a műszerfalat is.
A táskák rögzítésére szalagok szolgálnak – nem valami praktikus megoldás, ha a vacsorának valót szeretnénk hazavinni. Ezeknek a hevedereknek a mintázata az utastér minden pontján visszaköszön, beleértve a padlót, a pedálokat és a műszerfalat is.
Fotó megosztása:
A műszereket a lapított kormánykerék közepén elhelyezett kijelző helyettesíti, a fedélzeti funkciókat a régi írógépek billentyűit idéző, kerek gombokkal hívhatjuk elő.
A műszereket a lapított kormánykerék közepén elhelyezett kijelző helyettesíti, a fedélzeti funkciókat a régi írógépek billentyűit idéző, kerek gombokkal hívhatjuk elő.
Fotó megosztása:
Az utastér tele van praktikus tárolóhelyekkel. A két első ülés valójában egy: a könyöklőt felhajtva kanapét kapunk.
Az utastér tele van praktikus tárolóhelyekkel. A két első ülés valójában egy: a könyöklőt felhajtva kanapét kapunk.
Fotó megosztása:
A műszereket a lapított kormánykerék közepén elhelyezett kijelző helyettesíti, a fedélzeti funkciókat a régi írógépek billentyűit idéző, kerek gombokkal hívhatjuk elő.
Az autó akkumulátorát hátul középen lehet feltölteni, méghozzá akár 350 kW teljesítményű villámtöltőről. A hatótávolság akár 320 km. További részleteket nem árultak el a hajtásláncról, ahogy az autó méreteiről sincsenek ismereteink.
Az utastér tele van praktikus tárolóhelyekkel. A két első ülés valójában egy: a könyöklőt felhajtva kanapét kapunk.
A maximális helykihasználás helyett egzotikus megjelenésre és vezetési élményre törekvő, tisztán elektromos autó csupán két utasnak és csomagjaiknak kínál helyet; utóbbiakat két oldalról, egy-egy sirályszárny-szerűen felnyíló ajtón keresztül lehet bepakolni az ülések mögötti, hangsúlyozottan csak alkalmi használatra szánt padkára.
A táskák rögzítésére szalagok szolgálnak – nem valami praktikus megoldás, ha a vacsorának valót szeretnénk hazavinni. Ezeknek a hevedereknek a mintázata az utastér minden pontján visszaköszön, beleértve a padlót, a pedálokat és a műszerfalat is.