Az európai és japán riválisok alaposan megszorongatták az amerikai prémiumautókat saját hazájukban. A CT5-ös elődmodelljéből (CTS) az utóbbi időkben kevesebb, mint húszezer példány kelt el. Ezért a Cadillacnél felvették a kesztyűt és új megjelenést adtak az 5-ös BMW-vel egy ligában játszó limuzinjuknak, ez lett a CT5-ös. Az alap stíluselemek változatlanok, így megmaradt a hatalmas, krómozott, széles hűtőmaszk és a függőleges menetfények, valamivel hangsúlyosabbak lettek a lámpák az autó farán.

A CT5-össel hódítaná vissza Amerikát a Cadillac 1

Hamisítatlan amerikai stílusa van, de a sziluett nagyot változott. Az eddigi háromdobozos limuzinforma helyett most magasról ívelő, kicsit kupés tetővonalat rajzoltak az autónak, így még inkább hosszúnak tűnik az orra és rövidebbnek a csomagtér, egyúttal tágasabbnak a kabin (tengelytávja 2947 mm). Ez megfelel a mai trendeknek, akárcsak a beltér, melyben 10 colos érintőképernyő kapott helyet. Alatta egy sávban sorakoznak a klímavezérlés főbb funkcióihoz tartozó gombok. Hatalmasat fejlődtek az amerikai autók az utastér minőségét illetően és ez a Cadillac CT5-ösre is igaz.

A CT5-össel hódítaná vissza Amerikát a Cadillac 21

Hagyományosan hosszmotoros, hátsókerék-hajtású autó a Cadillac CT5-ös, akárcsak elődei. A motorválaszték egyelőre kéttagú, a kisebbik egy 2 literes, turbós, négyhengeres benzinmotor 237 lóerővel és 350 Nm nyomatékkal. Az erősebbik változat már biturbó V6-os, a 3 literes motor 335 lovas és 542 Nm nyomatéka van. Mindkét esetben 10 sebességes automata váltó jár hozzá, mely a Cadillac állítása szerint észrevétlenül vált. Megjelenik a CT5-ösben a Super Cruise félautonóm rendszer is.

A CT5-össel hódítaná vissza Amerikát a Cadillac 22