Mintha csak egy modellfrissítés lenne, olyan keveset változott a Subaru Outback, ám ez már generációk óta így van a modell esetében. Az Outback amerikai vásárlók körében még mindig népszerű, így a legfrissebb változatot is a New York-i Autószalonon mutatták be. Immár szabadidő-autónak hívja a Subaru az Outback-et, mely a klasszikus értelemben vett kombi, divatosan megemelve, a márka új platformján.
A külső tehát alig változott, a belteret viszont igyekeztek a modern korhoz igazítani. A műszeregyég továbbra is a hagyományos megjelenésű, a középkonzolon viszont hatalmas tablet kapott helyet a Volvo vagy éppen a Tesla stílusában, álló formátumban. A Starlink nevű rendszeren keresztül kezelhető minden funkció, a menüt a mobiltelefonok stílusában készítették el, de a klíma vezérlője mindig a képernyő alján található, míg az üzemmódválasztó a tetején.
Temérdek vezetéstámogató rendszer mellett ez az első autó, melyben megtalálható a több mint 400 nemzeti parkhoz útbaigazítást nyújtó Chimani applikáció. Ez tartalmazza az adott nemzeti park történetét és a főbb látványosságokat is. Igazi kirándulásra termett autó még vízálló üléskárpit is kapható, mely zokszó nélkül viseli a sáros túrázókat. Maci Laci bizonyára elismerően nyilatkozna róla.
A motorkínálat alapját a 90%-ban megújult 2,5 literes, szívó boxer adja, mely 5800-as fordulatnál adja le 182 lóerős teljesítményét, mellé 4400-nál 240 Nm nyomatéka van. A kínálat új tagja a 2,4 literes erőforrás, mely szintén boxer, ám turbófeltöltős. Ez 260 lóerőt ad le 5600-as fordulaton, mellé 375 Nm nyomaték társul már 2000-es fordulattól. Hozzá Lineartronic nevű CVT váltót társítanak, ami manuális módjában 8 fokozatot imitál.