Összesítette az első negyedév európai újautó-eladásait a JATO Dynamics. A számrengeteggel sokat fogunk még foglalkozni, most lássuk, mely öt márka növelte a legnagyobb arányban piaci részesedését, és miért.
Az ötödik helyen a Volkswagen áll, amely 10,38 százalékról 11,01 százalékra ugrott az év első három hónapjában (2018 azonos időszakához képest.) A húzómodellek a T-Roc és a Polo voltak; előbbiből 114%-kal, utóbbiból 7 százalékkal fogyott több, mint egy éve.
A negyedik leggyorsabb márka a Volvo volt: tavaly ilyenkor a 27 EU-s piac 1,89 százalékát tudhatták magukénak, most 2,12 százaléknál járnak. Az XC40 hatalmas siker, 330 százalékkal több fogy belőle, mint egy éve, az S60/V60 páros 27 százalékkal népszerűbb.
Dobogós a Citroën: a francia márka piaci részesedése 3,89 százalékról 4,24 százalékra nőtt. A C3 Aircross (+27%), a C3 (+5%) és a C5 Aircross vitte a prímet; utóbbi tavaly ilyenkor még nem volt piacon, de százalékos érték helyett sokat elmond a sikeréről, hogy 13 ezer darabot adtak el belőle három hónap alatt.
A második helyen a Tesla, amely ideát is meglovagolja a Model 3 sikerét. A 19 600 példányban eladott középkategóriás modell egyben az abszolút legnépszerűbb villamosított típus is, hibridet, konnektoros hibridet és villanyautót egyaránt beleértve.
A piac legtempósabban gyarapodó márkája ezúttal a Dacia: a román márka európai piaci részesedése 3,02 százalékról 3,63-ra ugrott, köszönhetően az új Duster (+22%), a Sandero (+10) és a Logan (+39%) töretlen népszerűségének.
Az ötödik helyen a Volkswagen áll, amely 10,38 százalékról 11,01 százalékra ugrott az év első három hónapjában (2018 azonos időszakához képest.) A húzómodellek a T-Roc és a Polo voltak; előbbiből 114%-kal, utóbbiból 7 százalékkal fogyott több, mint egy éve.
Az ötödik helyen a Volkswagen áll, amely 10,38 százalékról 11,01 százalékra ugrott az év első három hónapjában (2018 azonos időszakához képest.) A húzómodellek a T-Roc és a Polo voltak; előbbiből 114%-kal, utóbbiból 7 százalékkal fogyott több, mint egy éve.
Fotó megosztása:
A negyedik leggyorsabb márka a Volvo volt: tavaly ilyenkor a 27 EU-s piac 1,89 százalékát tudhatták magukénak, most 2,12 százaléknál járnak. Az XC40 hatalmas siker, 330 százalékkal több fogy belőle, mint egy éve, az S60/V60 páros 27 százalékkal népszerűbb.
A negyedik leggyorsabb márka a Volvo volt: tavaly ilyenkor a 27 EU-s piac 1,89 százalékát tudhatták magukénak, most 2,12 százaléknál járnak. Az XC40 hatalmas siker, 330 százalékkal több fogy belőle, mint egy éve, az S60/V60 páros 27 százalékkal népszerűbb.
Fotó megosztása:
Dobogós a Citroën: a francia márka piaci részesedése 3,89 százalékról 4,24 százalékra nőtt. A C3 Aircross (+27%), a C3 (+5%) és a C5 Aircross vitte a prímet; utóbbi tavaly ilyenkor még nem volt piacon, de százalékos érték helyett sokat elmond a sikeréről, hogy 13 ezer darabot adtak el belőle három hónap alatt.
Dobogós a Citroën: a francia márka piaci részesedése 3,89 százalékról 4,24 százalékra nőtt. A C3 Aircross (+27%), a C3 (+5%) és a C5 Aircross vitte a prímet; utóbbi tavaly ilyenkor még nem volt piacon, de százalékos érték helyett sokat elmond a sikeréről, hogy 13 ezer darabot adtak el belőle három hónap alatt.
Fotó megosztása:
A második helyen a Tesla, amely ideát is meglovagolja a Model 3 sikerét. A 19 600 példányban eladott középkategóriás modell egyben az abszolút legnépszerűbb villamosított típus is, hibridet, konnektoros hibridet és villanyautót egyaránt beleértve.
A második helyen a Tesla, amely ideát is meglovagolja a Model 3 sikerét. A 19 600 példányban eladott középkategóriás modell egyben az abszolút legnépszerűbb villamosított típus is, hibridet, konnektoros hibridet és villanyautót egyaránt beleértve.
Fotó megosztása:
A piac legtempósabban gyarapodó márkája ezúttal a Dacia: a román márka európai piaci részesedése 3,02 százalékról 3,63-ra ugrott, köszönhetően az új Duster (+22%), a Sandero (+10) és a Logan (+39%) töretlen népszerűségének.
A piac legtempósabban gyarapodó márkája ezúttal a Dacia: a román márka európai piaci részesedése 3,02 százalékról 3,63-ra ugrott, köszönhetően az új Duster (+22%), a Sandero (+10) és a Logan (+39%) töretlen népszerűségének.
Fotó megosztása:
A negyedik leggyorsabb márka a Volvo volt: tavaly ilyenkor a 27 EU-s piac 1,89 százalékát tudhatták magukénak, most 2,12 százaléknál járnak. Az XC40 hatalmas siker, 330 százalékkal több fogy belőle, mint egy éve, az S60/V60 páros 27 százalékkal népszerűbb.
Dobogós a Citroën: a francia márka piaci részesedése 3,89 százalékról 4,24 százalékra nőtt. A C3 Aircross (+27%), a C3 (+5%) és a C5 Aircross vitte a prímet; utóbbi tavaly ilyenkor még nem volt piacon, de százalékos érték helyett sokat elmond a sikeréről, hogy 13 ezer darabot adtak el belőle három hónap alatt.
A második helyen a Tesla, amely ideát is meglovagolja a Model 3 sikerét. A 19 600 példányban eladott középkategóriás modell egyben az abszolút legnépszerűbb villamosított típus is, hibridet, konnektoros hibridet és villanyautót egyaránt beleértve.
A piac legtempósabban gyarapodó márkája ezúttal a Dacia: a román márka európai piaci részesedése 3,02 százalékról 3,63-ra ugrott, köszönhetően az új Duster (+22%), a Sandero (+10) és a Logan (+39%) töretlen népszerűségének.