A nuniorrú Edsel Corsair, valamint a kétféle Ford Corsair (az egyiket a hatvanas években Nagy-Britanniában, a másikat a kilencvenes években Ausztráliában forgalmazták) után itt a Lincoln Corsair: egy kompakt szabadidőjármű, amelyet a Ford Kugával rokon Ford Escape alapjaira húztak fel.

Ford Kuga, igényesen 1
Ford Kuga, igényesen 31

A Lincoln márka áramvonalas téglatestekből építkező formavilága jól érvényesül a márka legkisebb crossoverénél (4587 x 1935 x 1628 mm, tengelytáv 2710 mm); a Corsair jól hozza az impozáns terepjárós hangulatot.

Ford Kuga, igényesen 32

A 2,0 és 2,3 literes, soros négyhengeres turbómotorokról, vagy az elsőkerék-hajtásúra átkapcsolható összkerékhajtásról felesleges is több szót ejteni; a lényeg a kidolgozás.

Ford Kuga, igényesen 33

Lebegő középkonzol, fa és bőr teremt különleges hangulatot

Ford Kuga, igényesen 34

A motorteret dupla falú zajszigetelő réteg zárja el az utastértől, a szín- és anyagválaszték igényességről tanúskodik, az audiorendszer akár 14 hangszórós.

Ford Kuga, igényesen 35

Az első utasok akár 24 irányban állítható, masszázsfunkciós, deréktámaszos fotelekben foglalhatnak helyet, a második üléssor 15 centis távon tologatható, így nagyobb lehet a lábtér, mint például egy Mercedes GLS-ben.

Ford Kuga, igényesen 36

Az ajtók okostelefonnal vagy számbillentyűzetről nyithatók, a visszajelző és figyelmeztető hangokat szimfonikus zenekarral vették fel.

Ford Kuga, igényesen 37

A vezetőtámogatás terén is sokat tud a Corsair: panoráma környezeti kamera, head-up kijelző, gyalogosfelügyelet, sávban tartó technológia, dugókövető adaptív tempomat, aktív ütközéselkerülés, valamint teljesen automatikus parkolórobot segíti a vezetőt.

Ha videón is megnéznéd az igényes Kugát, kattints ide.