2019 végével lezárul egy korszak: tíz év szolgálat után búcsúzik a 370Z Roadster. Hogy a jövő mit hoz, egyelőre nem világos: a Nissan sportautó-felelőse, Hiroshi Tamura szerint a Z széria ugyanúgy fontos a márka számára, mint a GT-R, de nem tudta megerősíteni, hogy lesz-e vászontetős modell a sportautó következő generációjában – vagy hogy egyáltalán folytatódik-e a Z széria pályafutása.
Nem csoda egyébként, hogy törli kínálatából a Z Roadstert a Nissan. Tavaly mindkét karosszériavariánsból együttvéve mindössze 3500 autót adtak el az USA-ban, és alig 700 darabot Európában – a világnak szemmel láthatóan nincs szüksége a Nissan tízéves sportautójára.
Összehasonlításként: a Toyota GT86-ból tavaly az USA-ban 4100, Európában 1300 darab fogyott míg a Mazda MX-5-ből Európában 13700, Észak-Amerikában 9000 darab talált gazdára.