Elon Musk az idei évben radikálisan javítani szeretné a Tesla ügyfélszolgáltatásainak színvonalát, ezért egy sor új szolgáltatást vezetnek be – nyilván a maguk fura stílusában.
Így például ha mozgásképtelenné válik egy autó, még azelőtt képes automatikusan trélert hívni és berendelni a csereautót, hogy megállna az út szélén. A másik fontos újítás az automatizált alkatrészrendelés: amint egy Tesla hibát érzékel valamely komponensében, azon nyomban megrendeli és a tulajdonos által korábban megnevezett szervizbe szállíttatja a cseredarabot.
A kezdeményezés érdekes, ám kérdés, hogy hányszor fordul majd elő téves diagnosztizálás, és vajon az ebből adódó, feleslegesnek bizonyuló költségeket hajlandó lesz-e a gyártó állni a tulajdonos helyett.
Szintén nem tudni, hogy ezek a funkciók az egész világon elérhetők lesznek-e, vagy csak az USA-ban.