200 lóerős, turbós benzinmotor, tengelyenként egy-egy 109 lóerős villanymotor, 300 LE rendszerteljesítmény, 50 km elektromos hatótávolság és mindössze 2,2 literes átlagfogyasztás: dióhéjban ezt tudja az Opel Grandland Hybrid 4, a németek francia eredetű benzin-elektromos hajtáslánccal szerelt szabadidőjárműve.
A 13,2 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor 7,4 kW-os otthoni fali töltődobozról 110 perc alatt hozható 80%-os szintre, de ha nem áll rendelkezésre speciális nagyteljesítményű töltő, a beépített 3,3 kW-os töltővel (később lesz kétszer ekkora teljesítményű is) háztartási csatlakozóról is tölthető az akku.
A 300V-os elektromos hálózattal üzemelő Grandland X Hybrid4 fékenergia-visszanyerő rendszere szabályozható teljesítménnyel működik; maximális visszatöltés esetén olyan hatékony a fékerő, hogy a jármű gyakorlatilag egyetlen pedállal vezethető.
A következő években további elektromos és hibrid modellekkel bővít az Opel: másfél éven belül jön a Corsa, a Zafira Life, a Vivaro, valamint a Mokka X utódja, egytől egyig tisztán elektromos opcióval.