Lassan másfél éve, hogy a Peugeot bemutatta a Rifter összkerékhajtású változatának előtanulmányát. A kalandtúrákra felkészített modell azonban megmaradt koncepciónak – egészen mostanáig. Megérkezett ugyanis a modell négykerék-hajtású változata, de nem a Peugeot-tól, hanem az Opeltől, és nem a személy-, hanem az áruszállító verzióhoz.
A Combo Cargo (a Partner klónja) ugyanis Dangel-féle AWD-t kap. A 6400 eurós felárért nem csupán menet közben kapcsolható, viszkókuplungos összkerékhajtást kapunk, hanem módosított futómű- és kormányhangolást is. A hátsó differenciálmű ráadásul zárható, vagy ha úgy szeretnénk, felárért részlegesen önzáró kivitelben is megvásárolható.
A 4×4 Combo Cargo motorját és sebességváltóját masszív lemez védi az ütésektől, a hasmagasságot 20 mm-rel megemelték. További opció az üzemanyagtartály és a hátsó tengely alsó védelme, illetve a 80 mm-re növelt futóműemelés.
A 1,5 literes, 130 lóerős dízelmotorral, hatfokozatú kézi váltóval kapható 4×4 városban 6,0, vegyes használatban 5,4 litert fogyaszt 100 kilométeren – ez bő egy literrel magasabb érték, mint az elsőkerék-hajtású verziónál.