A Volkswagen-csoportnál szabványosnak mondható, 1,4 literes TSI benzinmotorra épülő plug-in hibrid hajtásláncot kapott a megújult Škoda Superb. A belső égésű motor 155 lóerős, a hozzá tengelykapcsolóval csatlakozó villanymotor 114-re képes; a kettő együtt legfeljebb 214 lóerőt tud mozgósítani.
A 13 kWh kapacitású akkumulátor a hátsó üléssor alatt helyezkedik el, 135 kilóval terhelve a hátsó tengelyt. Teljesen feltöltve akár 55 kilométeren át képes mozgatni az autót. Feltöltése háztartási konnektorból öt órát vesz igénybe, 3,6 kW-os fali töltődobozzal 3,5 órára csökken a töltési idő.
A Superb iV-vel együtt egyébként a Citigoe iV is bemutatkozott: 80 lóerős villanymotorjával ez nem csak a legtisztább, de a legerősebb modell is a Citigo palettáján.
A 248 kilós akkucsomag kapacitása 36,8 kWh, a maximális hatótávolság 265 km. Gyorstöltőről egy óra alatt, otthoni fali töltődobozról 4 óra és 8 perc alatt, 220 voltos konnektorból 5,5 óra alatt tölthető fel 80%-ra az akku.