A Lexus ES és az Audi e-tron után a Honda e is digitális visszapillantó tükörrel lép piacra. A technológiát már megleshettük a modell prototípusánál, ám akkor még nem volt szó arról, hogy a szériamodell is megkapja azt – sőt, csak azt kapja meg, hiszen alapfelszerelés lesz a kamerás-kijelzős tükörpótlék.
A képet a műszerfal két szélén elhelyezett, egyenként 6 colos átmérőjű kijelző jeleníti meg; ezek mérete és elhelyezkedése egyszerűvé, ösztönössé teszi a rendszer használatát.
A folytonos A-oszlop és az ajtó síkjába simuló kilincsek mellett különösen stílusos a visszapillantó kamera, amely ráadásul egyáltalán nem emelkedik ki a kerékívek síkjából, ezzel a manőverezést is leegyszerűsíti.
A kamera légellenállása csupán egy tizede a hagyományos tükrökének, ami hozzávetőlegesen 3,8 százalékkal jobb aerodinamikai hatásfokot eredményez, a csökkent szélzajról és a jobb kilátásról nem is beszélve. A kameraház kialakítása és a lencse víztaszító bevonata révén esőben sem lesz foltos a lencse.
A normál nézet mellett beállítható széles látószögű nézet is – előbbi 10, utóbbi 50 százalékkal mutat többet, mint egy tradicionális üveglapú tükör. Tolatáskor segédvonalak jelennek meg a tükör-képernyőn, amelynek fényereje automatikusan alkalmazkodik a környezethez.