Gigantikus hűtőmaszkjáról nem lesz nehéz felismerni a Bentley Flying Spur most bemutatott, harmadik generációját. Persze kifinomultabb ismertetőjegyei is vannak az autónak: itt van például a szárnyas B betű, amely ismét büszkén hasítja a levegőt az autó orrán – de hogy ne okozzon balesetet, ha gázolunk, behúzódik rejtekébe.
A klasszikus vonalak kifejezetten modern technikát rejtenek: háromkamrás adaptív légrugózás (a korábbinál 60%-kal nagyobb térfogattal), összkerékhajtás (sport üzemmódban csökkentett mértékű elsőkerék-hajtással), valamint a szokásos konfigurációjú – kis sebességnél ellentétesen, nagy tempónál azonos irányba elforgó – összkerék-kormányzás gondoskodik a kényelmes, mégis dinamikus utazási élményről. Az aktív kanyarstabilizátort 48 voltos fedélzeti elektromos hálózat táplálja.
Az 5,3 méteres limuzin tengelytávja pár milliméter híján 3,2 méter. Hátul is motorosan állítható ülések várják az utasokat, és hogy világújdonság is kerüljön terítékre: háromdimenziós, steppelt mintázatú fabetét borítja az ajtópaneleket.
A bordázott kezelőszervek mintázatát új szoftver segítségével hozták létre. A műszerfalon megmaradt a forgatható központi panel, amely digitális kijelzőt, analóg órákat (külső hőmérő, iránytű, időmérő óra) vagy szépséges fabetétet mutat.
Audiorendszerből háromféle kérhető: a belépő verzió 10 hangszórós, 650 wattos, a Bang & Olufsen konfigurációja 16 hangszóróval és 1600 watt-tal gazdálkodik, míg a Naim által gyártott rendszer 19 hangszórós, 2200 wattos.
A 6,0 literes W12-es turbómotor továbbfejlesztett változata 635 lóerőre növelt teljesítménnyel és 900 Nm forgatónyomatékkal támad, százra 3,8 mp alatt szökken a 2,4 tonnás saját tömegű behemót, a végsebesség 333 km/óra.
Az ősztől rendelhető autó első példányai 2020-ban érkeznek meg a vevőkhöz; árak még nincsenek.