Miután megújult az Ioniq, donorként hasznosította első hibrid modelljét a Hyundai: az 1,6 literes, közvetlen befecskendezéses motorra épülő benzin-elektromos hajtásláncot átemelte a Konába. A városi crossoverben ugyanazt tudja az egység, mint korábban: a belső égésű elem 105 lóerőt és 147 Nm nyomatékot teljesít, az állandó mágneses villanymotor 43,5 lóerővel és 170 Nm nyomatékkal segít. A váltó hatfokozatú duplakuplungos.
A rendszerteljesítmény 141 lóerő, illetve 265 Nm nyomaték, a végsebesség 160 km/óra, álló helyzetből választott kerékmérettől függően 11,2 vagy 11,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a parányi, 1,56 kWh kapacitású lítiumion-polimer akkuval szerelt crossover. Az üzemanyag-fogyasztás szintén keréktől függően 3,9-4,3 liter/100km. A 4165 mm hosszú autó csomagtartója ugyanakkora, mint a belső égésű motorral szerelt verzióké: 361 literes.
Az új hajtáslánccal együtt érkezett egy új karosszériaszín, a Blue Lagoon, valamint két új keréktárcsadizájn (16 és 18 colos méretben) is.
Ha mozgás közben is megnéznéd az új Hyundai Kona hibridet, kattints az alábbi videókra!