Két japán tuningműhely, az Artisan Spirits és a Kuhl egyszerre jutott arra a következtetésre, hogy ideje megépíteni a frissen bemutatott Lexus LM luxusbusz sportosabb kiadását.

Még hogy egy buszlimuzin nem lehet dögös? 1

Mivel a Lexus LM valójában egy továbbfejlesztett Toyota Alphard, a Kuhl pedig már épített az utóbbiból egy igen merész tuningmodellt, tulajdonképpen nem sok munkájuk akadt. A Toyotát a porba ültették, erősen peres abroncsokkal szerelt kerekeit bedöntötték, az autó első köténye szinte az aszfaltot súrolja. A Lexus-féle verzióhoz (nyitóképünkön) ehhez képest óvatosan nyúltak hozzá, bár a kerékdobokat teljesen kitöltő abroncsok miatt így is csak akkor használható az autó, ha állítható légrugókat szereltnek alá.

Még hogy egy buszlimuzin nem lehet dögös? 15

Az Artisan Spirits még szolidabb munkát végzett, szerény ültetés, kevés króm – sőt, szinte semmi króm, inkább a feketére helyezték a hangsúlyt a B és C oszlopok, a motorházfedél és a tetőlemez esetén. No, nem fóliázták ezeket a felületeket, hanem karbonlemezre cserélték. Ez már igazán stílusos, főleg, ha a tulajdonos vásárol hozzá egy Lexus RC F Track Editiont is, amely szintén szénszálas motorházfedéllel és tetőlemezzel villant.

Még hogy egy buszlimuzin nem lehet dögös? 16