1114 kilogrammra 292 lóerő jut a középmotoros, kétszemélyes Alpine A110S fedélzetén. Az autó nem csak extra menetdinamikájában tér el szerényebb képességű testvéreitől: a hátsó tetőoszlopot szénszálas zászló-motívum díszíti, narancs-fekete feliratok, narancs féknyergek, egyedi versenyfelnik, valamint ültetett futómű segít felismerni az új csúcsmodellt.
Az utastérben a szokásos kék öltések helyére narancssárga varrás került, a tetőkárpit, a napellenzők és az ajtópanelek feketék. A könnyített üléseket a Sabelt szállítja, a kormánykeréken narancssárga középállás-jelzés virít.
Komoly opció a szénszálas tetőlemez, amely sportos megjelenése mellett 1,9 kilogrammot farag le az autó tömegéből – nem sok, viszont a legjobb helyről vették el.
A futómű új hangolású rugókat (+50% keményebb) és kanyarstabilizátorokat (+100% keményebb) kapott, a hasmagasságot 4 mm-rel csökkentették. Újak a kerekek és az abroncsok. Az ESP teljesen kiiktatható.
Ahogy már említettük, az 1,8 literes turbómotor maximális teljesítménye 252 helyett 292 LE (6000 helyett 6400/percnél), a legnagyobb forgatónyomaték 340 Nm, ami az eddigi 2000-5000/perc tartomány helyett 2000-6400/percig érhető el. A váltó hétfokozatú duplakuplungos. A tömeg/teljesítmény arány 4,3 kg/LE-ről 3,8-ra javult. Az autó 4,4 mp alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 260 km/óra.