Bizalmas beszélgetések folynak a General Motors székházában arról, hogy milyen járművekből építsék fel a cégcsoport elektromos flottáját. Egy magát megnevezni nem kívánó munkatárs arról tájékoztatta az Automotive News szaklapot, hogy lehetőségként felmerült az elektromos Hummer gondolata is.
A GM jelenleg két nagyszabású villanyautó-programon dolgozik. A BEV3 projekt személyautók, szabadidőjárművek és egyéb kis- és középkategóriás gépkocsik fejlesztését célozza, hozzájárulva a konszern azon célkitűzéséhez, hogy 2023-ra húsz villanyautót kínáljon ügyfeleinek. Egy másik programban haszonjárművek és terepjáró fejlesztésén dolgoznak – ez utóbbi Európát kevéssé fogja érinteni, Amerikában azonban bőven akadnak jelöltek, a Cadillac Escalade luxus-terepjárótól a Chevrolet Silverado pickup-családig. Ez utóbbiban találhatnak helyet a Hummernek, ha akarnak – illetve ha az ügyfelek akarják.
Amikor persze elektromos Hummerről beszélünk, ne az eredeti óriást képzeljük el: a General Motorsnak szüksége volna valamire, amivel beszállhatna abba a piaci résbe, ahol jelenleg a Jeep Wrangler háborítatlanul tarol. A jövő Hummerje tehát kompaktabb, kezelhetőbb, és feltétlenül környezetbarátabb kell hogy legyen, mint az eredeti.
A GM az év elején tárgyalásokba fogott az elektromos haszonjárműveket fejlesztő Rivian Automotive vállalattal, ám az az együttműködés nem jött össze – a Rivian a Forddal kötött gyártási szerződést.