Az új modell elődjénél 14 centivel hosszabb (4,3 méteres), szélessége 177 cm (+4 cm), hosszú (+141 mm), a tengelytáv 254-ről 265 centire nőtt. Ennek megfelelően tekintélyes a helykínálat nem csak a hátsó üléssoron, de a csomagtartóban is: VDA-norma szerint mérve 405 literes a poggyásztér, valamint további 29 liternyi helyet találunk a két szintre helyezhető padló alatt. A vezető környékén számos tárolórekesz található, a szellős érzést opciós napfénytető javítja.
A műszerfal régi ismerős, az i-Cockpit a 208-asban megismert, háromdimenziós megjelenítést alkalmazza. A központi érintőképernyő akár 10 colos is lehet.
Az 1,2 literes, díjnyertes benzinmotor három teljesítményszinten (110, 130, 155 LE) elérhető, a középsőhöz opció, a legnagyobbhoz szériafelszerelés a nyolcfokozatú automata váltó.
A másfél literes dízelmotor 100 vagy 130 lóerővel elérhető, utóbbi szintén csak automatával.
A harmadik hajtáslánc tisztán elektromos, akárcsak a 208-asban: a 136 lóerős autóval egy feltöltéssel WLTP-norma szerint 310 kilométert tudunk megtenni (a régi NEDC szabvány szerint ez 430 kilométer lett volna), a csomagtartóból csak a padló alatti extra rekesz hiányzik, a 405 literes alapkapacitás megmarad. A motorfék két fokozatban állítható; a szokásos mellett kérhető intenzív is, ami egypedálos vezetést tesz lehetővé.