Az egykori apró sportkupéból duci crossover lett: a Ford Puma a városi terepjárók mezőnyét erősíti. Optikailag elválasztották a karosszériától a szélvédőoszlopot. Kenu alakú fényszórók, alattuk LED-es ködlámpák a légörvényeket mérséklő légbevezető nyílásokban.
Az egykori apró sportkupéból duci crossover lett: a Ford Puma a városi terepjárók mezőnyét erősíti. Optikailag elválasztották a karosszériától a szélvédőoszlopot. Kenu alakú fényszórók, alattuk LED-es ködlámpák a légörvényeket mérséklő légbevezető nyílásokban.
Fotó megosztása:
A hátsó lábteret az első ülések vékony szerkezete növeli. Az üléskárpitok lecipzározhatók, moshatók, cserélhetők.
A hátsó lábteret az első ülések vékony szerkezete növeli. Az üléskárpitok lecipzározhatók, moshatók, cserélhetők.
Fotó megosztása:
A biztonsági rendszerek között gyalogosfelismerő vészfék, sávban tartó rendszer (amely a padkát is felismeri), automata veszély-kikerülő rendszer, tábla- és forgalmiirány-felismerés érdemel említést.
A biztonsági rendszerek között gyalogosfelismerő vészfék, sávban tartó rendszer (amely a padkát is felismeri), automata veszély-kikerülő rendszer, tábla- és forgalmiirány-felismerés érdemel említést.
Fotó megosztása:
456 literes a csomagtartó, padlója két szintben állítható vagy a hátsó ülések támlája mögé állítható. Újdonság a Ford MegaBox, amelyet kifejezetten magas (akár 115 cm) tárgyak elhelyezésére találtak ki.
456 literes a csomagtartó, padlója két szintben állítható vagy a hátsó ülések támlája mögé állítható. Újdonság a Ford MegaBox, amelyet kifejezetten magas (akár 115 cm) tárgyak elhelyezésére találtak ki.
Fotó megosztása:
A 763 x 752 mm-es fedél alatt rejlő 305 mm mély üreg rejtett tárolórekeszként is használható; az alján vízleeresztő nyílást találunk.
A 763 x 752 mm-es fedél alatt rejlő 305 mm mély üreg rejtett tárolórekeszként is használható; az alján vízleeresztő nyílást találunk.
Fotó megosztása:
A kalaptartót a csomagtérajtóhoz rögzítették; mivel rugalmas anyagból készül, hozzáidomul a csomagokhoz.
A kalaptartót a csomagtérajtóhoz rögzítették; mivel rugalmas anyagból készül, hozzáidomul a csomagokhoz.
Fotó megosztása:
A Ford kisautó-családjának szabvány futóművét feszesebb hátsó torziós rugókkal, nagyobb lengéscsillapítókkal, keményebb perselyekkel és optimalizált bekötésekkel javították fel, a cél a menetdinamikai kiválóság volt.
A Ford kisautó-családjának szabvány futóművét feszesebb hátsó torziós rugókkal, nagyobb lengéscsillapítókkal, keményebb perselyekkel és optimalizált bekötésekkel javították fel, a cél a menetdinamikai kiválóság volt.
Fotó megosztása:
V2X kommunikáció révén előre észleli a Puma, ha veszélyhelyzet merül fel az úton. A tolatókamera 180 fokos képet ad. Kéz nélkül nyitható csomagtérajtó és három légkamrával, három fokozatban masszírozó háttámla: ilyenek eddig nem voltak ebben a szegmensben. Amúgy parkolni és távolságiról tompított világításra kapcsolni is képes önállóan az autó.
V2X kommunikáció révén előre észleli a Puma, ha veszélyhelyzet merül fel az úton. A tolatókamera 180 fokos képet ad. Kéz nélkül nyitható csomagtérajtó és három légkamrával, három fokozatban masszírozó háttámla: ilyenek eddig nem voltak ebben a szegmensben. Amúgy parkolni és távolságiról tompított világításra kapcsolni is képes önállóan az autó.
Fotó megosztása:
Egyliteres, háromhengeres motor 48 voltos mild hibrid rásegítéssel: a csúcsteljesítmény 125 vagy 155 LE. A 11,5 kW-os indítómotor/generátor egység a fékenergia visszanyeréséről is gondoskodik. A szabványos átlagfogyasztás 5,4, illetve 5,6 liter/100km. A start-stop funkció már 15 km/óránál bekapcsolhat, az újraindítás 0,3 másodpercet vesz igénybe. A három henger közül részterhelésen csak kettőt használ a motor – ez a funkció a hibrid nélküli motorokban is elérhető.
Egyliteres, háromhengeres motor 48 voltos mild hibrid rásegítéssel: a csúcsteljesítmény 125 vagy 155 LE. A 11,5 kW-os indítómotor/generátor egység a fékenergia visszanyeréséről is gondoskodik. A szabványos átlagfogyasztás 5,4, illetve 5,6 liter/100km. A start-stop funkció már 15 km/óránál bekapcsolhat, az újraindítás 0,3 másodpercet vesz igénybe. A három henger közül részterhelésen csak kettőt használ a motor – ez a funkció a hibrid nélküli motorokban is elérhető.
Fotó megosztása: