A Toyota Racing Development (TRD) hősiesen és sikeresen küzd azért, hogy dinamikusabb, fiatalosabb képet alakítson ki a vásárlókban a Toyotáról. Eddig főleg szabadidőjárműveket és pickupokat építettek át utcai (vagy offroad) sportolókká, most viszont hamarosan piacra kerül az Avalon TRD, egy agresszív aerodinamikai kiegészítőkkel és egy 301 erős hathengeres benzinmotorral felszerelt szedán.
Persze az autó elsőkerék-hajtású, így eredendően alkalmatlan a sportos vezetésre – mondják majd sokan. Hogy a kétkedőket meggyőzzék, a Toyota kitalált egy mókát – illetve befűzte Jarryd Wallace paralimpikont, hogy találjon ki egy mókát. A sztori szerint a srác (aki már profi futóként veszítette el fél lábát, de nem adta fel a küzdelmet, amit két paralimpiai aranyéremmel és három világbajnoki címmel köszönt meg neki a sors) az édesapja megtréfálására építtetett a TRD munkatársaival egy különleges Avalont: beszereltek egy hidraulikus kéziféket, hogy meg lehessen csúsztatni a hátsó kereket – a többi pedig majd elvileg jön magától.
Az autót persze nem Jarryd és nem is a papája vezette, hanem egy japán driftversenyző, bizonyos Ken Gushi. Hogy hogy viselkedik egy 301 lóerős, 15 mm-rel ültetett futóművű szedán, ha nem forog a két hátsó kereke, azt az alábbi videón megtekintheted.