Talán az autóipar legelszántabb jogászai a Ferrarinál dolgoznak és ezt most újabb tény bizonyítja. Ha valakik, akkor ők nagyon hűen követik Enzo Ferrari attitűdjét, mert nem hagynak semmit annyiban. Ha valaki átalakítja a Ferrariját, akkor kőkeményen nekimennek, nehogy rajta legyen az ágaskodó lovacska olyan autón, ami nem maradéktalanul az ő alkotásuk. Mostani húzásukkal a replikákat igyekeznek elkaszálni.
A Ferrari 250 GTO rendre elnyeri a világ legdrágább autója címet, hiszen az a néhány darab, ami létezik belőle, mindig egyre magasabb összegekért kel el az aukciókon. Ez az a veterán, ami miatt még a leggazdagabbaknak is mélyen zsebbe kell nyúlnia. Bőven több mint 10 milliárd forintos vételárak repkednek, így sokan hiába vágynak rá.
Nekik jelenthet megoldást a másolatok vásárlása, amiket azzal hozott nehéz helyzetbe a Ferrari, hogy elérték: műtárgynak minősül a Ferrari 250 GTO.