Nyújtott kivitelben nem lesz elérhető az Audi S8, amelynek motorjában az elődnél kevesebb, mindössze nyolc dugattyú állítja elő az 571 LE csúcsteljesítményt és 800 Nm maximális forgatónyomatékot. A biturbó motort a márka legújabb szokásához híven 48 voltos hálózatra épülő mild hibrid rendszer támogatja. Utóbbi a hatásos fékenergia-visszanyeréstől a henger-lekapcsoláson át a kiterjesztett start-stop tartományig akár 0,8 literrel is csökkentheti a fogyasztást 100 kilométeren.
A nagy szenzáció persze nem is ez, hanem a felfüggesztés, amely adaptív légrugózásának köszönhetően egymástól függetlenül tudja emelni vagy süllyeszteni a négy keréknél a futóművet. Az útegyenetlenségeket az elülső kamera segítségével vizsgáló, és azokra reagáló vezérlés kanyarban megfelezi az oldaldőlés mértékét, a kilincs mozdítására pedig 5 centivel megemeli az autót, így könnyebb a beszállás.
Alapfelszerelés az összkerékkormányzás és az aktív hátsó differenciálmű, opciós a karbon-kerámia tárcsával szerelt, elöl tízdugattyús (!) fékrendszer. Az autó egyébként 38 különböző vezetőtámogató funkciót kínál.
Egyelőre sem a végsebességet, sem a gyorsulást, sem a motor lökettérfogatát nem közölte az Audi, ezekről várhatóan az őszi premier előtt tájékoztatnak.