Citycarver lett az Audi A1-es emelt hasmagasságú változatának neve, melyre azért volt szükség, mert az MQB A0 platformra épülő modellhez – a korábbitól eltérően – nem elérhető összkerékhajtás, így a nagyobb modelleken használatos Allroad név sem kerülhetett rá. Talán nem a legjobb megoldás választották, de a piac bizonyára szeretni fogja, hiszen egy újabb crossoverre mindig van igény.

Fura neve lett a magasított Audi A1-esnek 1

Külső változások leginkább a könnyen formálható elemeket érték és került az autóra néhány plusz műanyagbetét. Átrajzolták a hűtőrácsot és a lökhárítókat, valamint néhány műanyagbetéttel adták meg a terepjárós hangulatot. Bár – ahogyan a nevéből is sejthető – az A1 Citycarver terepe a nagyváros lesz. Négy centiméterrel növelték a hasmagasságot, a felfüggesztés pedig 35 milliméterrel lett magasabb az A1 Sportbackhez képest.

Fura neve lett a magasított Audi A1-esnek 23

Felszereltségben és motorválasztékban (1.0 TFSI vagy 1.5 TFSI) sem hoz újat az emelt Audi A1-es. Ebbe is számtalan opciós tételt rendelhetnek a vásárlók a különböző vezetéstámogató rendszerektől kezdve egészen az 560 wattos Bang & Olufsen 3D Premium hangrendszerig. A navigáció pedig akár a Google Earth műholdas képét is mutathatja az óracsoport helyén.

Fura neve lett a magasított Audi A1-esnek 24