A jól ismert 550 lóerős, 4,0 literes, nyolchengeres benzinmotort a nyolcfokozatú automata váltóba integrált, 136 lóerős villanymotorral társító Cayenne Turbo S E-Hybrid, illetve Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé a luxus sportterepjáró eddigi legnagyobb teljesítményű kivitele.

A legerősebb Porsche Cayenne egy hibrid 1

A 900 Nm rendszernyomaték már alig valamivel alapjárat fölött rendelkezésre áll, így az autó mindkét karosszériaverziójában 3,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség mindkét esetben 295 km/óra.

Tisztán elektromos üzemben akár 40 kilométert lehet megtenni az autókkal, így a szabványos átlagfogyasztás 3,7-3,9 liter/100 km. Az elektromos végsebesség 135 km/óra.

A legerősebb Porsche Cayenne egy hibrid 15

A Cayenne Turbo S E-Hybrid alapfelszerelésként kínálja a Sport Chrono csomagot, amelyen belül három üzemmód (hibrid, sport és sport+) választható.

A padló alatti Li-Ion akkucsomag kapacitása 14,1 kWh, 400 voltról, 16 amperes töltőről 2,4 óra alatt tölthető fel teljesen. Normál háztartási csatlakozóról ugyanez 6 órát vesz igénybe.

A legerősebb Porsche Cayenne egy hibrid 16

Az új csúcsmodell kis testvére, a Cayenne E-Hybrid 462 lóerőt, 700 Nm-t, és akár 43 kilométeres elektromos hatótávolságot kínál. A 3.0 V6-os motorral szerelt, kisebbik hibrid 5,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 253 km/óra. Az üzemanyag-fogyasztás 3,1-3,3 l/100 km.