17 vagy 18 colos terepabroncsok, jobb első terepszög, masszív kartervédelem és zárható hátsó differenciálmű: a lista egy vérbeli terepjáró képét vetíti elénk. A Ford Ranger FX2 alighanem rendesen helyt is állna az aszfalttól távol, de előbb vagy utóbb vége szakadna a mókának, az új modellvariáns ugyanis hátsókerék-hajtású.

Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 1

Az FX2-t kifejezetten városi ügyfelei számára dolgozta ki a Ford: azoknak, akik nagyra értékelik a dögös offroad megjelenést, de nincs szükségük energiarabló összkerékhajtásra.

Az illúziót terepre hangolt futómű és a különböző dőlésszögeket megjelenítő, kiegészítő műszeregység teszi teljessé. A csomag azonban egyelőre csak az észak-amerikai piacon elérhető (jutányos, 595 dolláros áron), európai forgalmazásáról nincsenek hírek.

Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 23