A Bugatti 28 évvel ezelőtt tért vissza az élő márkák sorába. Az akkor bemutatott EB110 az alapító Ettore Bugatti 110 születésnapjának tiszteletére kapta nevét. Idén viszont már nem Ettore, hanem maga a márka ünnepli a száztizediket, úgyhogy elkészült a Bugatti Centodieci (azaz 110), amely egyszerre köszönt mindent és mindenkit, aminek valaha köze volt ehhez a mágikus számhoz.
A legnagyobb feladat az volt, hogy a kilencvenes évek esztétikai értékeit úgy ültessék át a modern autóba, hogy az egyszerre legyen releváns és hagyománytisztelő. Így kaptak helyet az autón a keskeny LED-es fényszórók, és ezért került a B-oszlopot meghatározó patkó motívum helyére öt kerek légbevezető nyílás, pont, mint az EB110 SS típuson. Hátul megmaradt a hatalmas szárny és a lökhárító harmadolási pontjainál elhelyezett kipufogók, bár az utóbbiakat egymás fölé rendezve megduplázták.
Az eredeti V12-es blokk helyett értelemszerűen a modern W16-ost építették be az autóba, ezúttal 1600 lóerőre hangolva. Az autó 2,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, 200, illetve 300 km/órára 6,1, illetve 13,1 másodpercig tart eljutni. A végsebességet 380 km/órában korlátozták. A Centodieci egyébként 20 kilóval könnyebb a Chironnál, ami nyilván a gyakorlatban nem érezhető, de jól hangzik.
A fehér fényezést tudatosan választották, hogy kontrasztot állítsanak a La Voiture Noire modellel. Azzal ellentétben a Centodieciből tíz példány is készül majd; az első két év múlva gördülhet ki a molsheimi üzem kapuján. Az ár 8 millió eurónál kezdődik.