Az 1940-es évek óta gyakorlatilag változatlan a Volkswagen logója, de ez nem jelenti azt, hogy a wolfsburgiak ne változtattak volna az évek során. A múlt században a kétdimenziós megjelenítést preferálták a németek, ám 2000-ben átváltottak a három dimenziós, jelvényszerű képre.
Most azonban úgy néz ki, hogy visszatérnek egy egyszerűbb, régebbi változathoz. Néhány hivatalos online felületen, mint például a Volkswagen amerikai Twitter-oldalán már egy szürkeárnyalatos, egyszerűbb logóval találkozhatunk.
Azonban az autókra egy másik verzió fog felkerülni. A Jalopnik szúrta ki az új, hamarosan a nyilvánosság előtt is debütáló 8-as Golf egyik közúti tesztjén az eddig még nem látott, vékonyabb vonalakkal rajzolt dizájnt. Érdekes megfigyelni, hogy a W nem ér hozzá a kör széléhez, amire eddig még nem volt példa a márka történetében.
Hogy a végleges kép hogyan fog kinézni, az valószínűleg a Frankfurti Autószalonon fog kiderülni a következő hónapban.