Marcello Gandini, a formatervező zseni alkotta 1970-ben a BMW új irányzatát meghatározó Garmisch koncepciót. Az eredeti tanulmányautó ugyan elveszett az idők során, de nem véletlenül alkották újra olasz szakemberek segítségével a közelmúltban. A bajorok ismét új irányt vettek és ebben ismét szerepet játszanak a vízszintesen terjeszkedő vesék. Ám most minden eddiginél radikálisabb formátumban.

Ideje aggódnunk a 4-es BMW arca miatt 1

Megosztóbb már nehezen lehetne a 4-es BMW előfutárának szánt Concept 4, melyet a Frankfurti Autószalonon lepleztek le. Mielőtt még a rajongók abban reménykednek, hogy az ordítóan nagy maszk csak a világi forgatagnak szól, a BMW elég világosan kommunikálta, hogy közel áll majd ehhez a szériamodell is. A bordó színű 4-es koncepció minden részlete eltúlzott. Hatalmas, 20 colos felnikre ültették, a hűtőmaszk háromdimenziós mintázata 4-esekből áll, a lézeres fényszórók búra nélküliek és a diffúzort sem aprózták el.

Ideje aggódnunk a 4-es BMW arca miatt 37

Bár formailag sokkal markánsabban elválasztják majd a 4-es sorozatot a 3-astól, a platform és a hajtáslánc a konzervatívabb modellből érkezik majd. Négy- és hathengeres motorokkal és persze sportosabb M440i xDrive modellel érkezik a szériaérett 4-es BMW. A kínálat csúcsán természetesen az M4 és annak különböző változatai állnak majd.

a videó a hirdetés után indul