A Hyundai első, saját fejlesztésű CVT-váltójával, valamint egy 1,6 literes, négyhengeres benzinmotorral lép színre a Venue, a Hyundai új szabadidőjárműve. Ez a hajtáslánc is jelzi, hogy az autót nem Európának fejlesztették: a Venue Koreában készül és Észak-Amerikában próbál szerencsét, méghozzá a városi crossoverek kategóriájában.
Ott egyébként nem csak a Kona juthat róla az ügyfelek eszébe, mint nálunk: a hatalmas Palisade, sőt az új generációs Santa Fe is ugyanezeket a stíluselemeket alkalmazza, bár talán arányosabban.
Az utastérben a szokásos multimédiás és vezetőtámogató megoldásokkal találkozunk, az érintőképernyős, okostelefon-szinkronizálós, internetképes audiorendszertől a ráfutásgátló automata vészfékrendszerig. Az autó bent tartja magát a sávban, nem engedi, hogy elbóbiskoljunk, sem azt, hogy előzésbe fogjunk, ha épp minket előznek, és ha akarjuk a távolból is beindíthatjuk az imént említett, 121 lóerős benzinmotort.