A frontális ütközéseknél meglehetősen hatékonyan véd az elülső légzsák. Ha azonban nem tökéletesen szemből érkezik a becsapódás, az utas teste oldalra is kimozdul, ami már veszélyes: a fej lecsúszhat a légzsákról, és lassulás nélkül ütközhet neki a beltér kemény felületeinek.
A Honda ezért egy olyan új rendszert dolgozott ki, amely lepkehálóként fogja meg az utas fejét.
Három kamrából áll a légzsák: kettő oldalt fúvódik fel, míg a harmadik középen, a tövüknél, szétfeszítve az első kettőt. A lényeg pedig a keresztben kifeszülő vászondarab: ez egyrészt megfogja a fejet, másrészt elmozdulva összehúzza a két oldalsó légzsákfalat, amelyek így rásimulnak a fejre, oldalról is védve és biztonságosan megtámasztva azt.
A Honda 2020-tól, fokozatosan vezeti be az új fejlesztést, egyelőre az észak-amerikai piacon.