Nem egészen 3,5 méter hosszú, alig több mint 1,5 méter széles, viszont 164 cm magas a Nissan újdonsága, a márka új formai irányzatát, az „időtlen japán futurizmust” sugárzó IMk törpeautó-tanulmány.
A műfajban nem meglepő, hogy a kerekek a karosszéria sarkaiba kerültek. Az viszont igen, hogy a hűtőmaszk (amire valójában nincs is szükség, hiszen elektromos autóról van szó) fényt bocsát ki, ráadásul hátul is hasonló stíluselem uralja az autó megjelenését.
Külső tükrök nincsenek, helyettük kamerák dolgoznak. Szintén nincsenek gombok az autóban, illetve egy mégis van: a motorindító gomb. A váltókar ugyancsak egy mozgatható kezelőszerv, ám minden más funkció érintőképernyőről vezérelhető. Már ha egyáltalán kell vezérelni, hiszen az autó alkalmas az autonóm közlekedésre.
A teljes tetőlemez helyét üvegpanel foglalja el. A beltér puritán, elöl egybeszabott pad várja az utasokat – városban nem is kell ennél intenzívebb oldaltartás.
Az autópaneleken fabetétek, az üléseken dudorok teszik izgalmassá a belteret, a padlókárpitba fémszálakat szőttek bele.
További részletek október utolsó hetében, a Tokiói Autószalonon várhatók.