Hogyan vághatjuk le könnyen, extra merevítések nélkül egy kupé tetejét? Egyszerű: ha eleve kabriónak terveztük a modellt. Pontosan ez történt az új, középmotoros Corvette esetében, állítja a Chevrolet, így a padlóalagút merevítő szerepe és a nagy szilárdságú, öntött karosszériaelemek elvégezték a dolgukat. Az is igaz, hogy a cég nem árulja el, mennyivel lett nehezebb, sem, hogy mennyivel lassabb a kabrió – csupán annyit, hogy mindössze 7500 dollár lesz a felára a kupéhoz képest.
Több dolog is indokolta, hogy vászontető helyett lenyitható keménytetőt alkalmazzanak: egyrészt a panelbe beépített aerodinamikai csatornák javítják a tető áramlástani jellemzőit, másrészt külön vájat szolgál a középmotor zavartalan levegőellátásának biztosítására. A lenyitott tető hőpajzs mögött bújik meg, így nem károsítja a motor hője.
A két részből álló, kompozit tetőlemez akár 48 km/óráig mozgatható, nyitása mindössze 16 másodpercet vesz igénybe. Hidraulika helyett hat darab, összehangolt villanymotor mozgatja a rendszert.
Fontos volt a csomagtartó használhatóságának megőrzése; még lenyitott tetővel is elfér két golftáska a csomagtérben. Emellett ott van még az elülső rekesz is, amelyben elfér egy kézipoggyász és egy laptoptáska.
A keménytető zárt állapotban csendesebbé és biztonságosabbá teszi az utasteret, valamint letisztultabb képet mutat kívülről, mint a korábbi vászontető – ez pedig nem csak látvány: az autó aerodinamikai teljesítménye csukott tető esetén megegyezik a kupééval. A rugókat és lengéscsillapítókat úgy hangolták, hogy ugyanez a menetdinamikára is igaz legyen.
A motor itt is ugyanaz az új generációs 6.2 V8-as szívómotor, amely sportkipufogóval 495 lóerőt és 637 Nm nyomatékot ad le. A motorhoz nyolcfokozatú duplakuplungos váltó társul (ilyen se volt még a Corvette-nél).
A kupé gyártása 2019 végén indul be, a kabrió az új év első negyedévében kezd. A jobbkormányos kivitel – ami szintén most először lesz elérhető a Corvette történetében – gyártására még várni kell.