Két évvel ezelőtt mutatta be az RS4 új generációját az Audi, most pedig eljött a ráncfelvarrás ideje. Illetve dehogy jött, ráért volna még a gyár, de időközben megújult az A4 alapmodell, úgyhogy a csúcsverziót is hozzá kellett igazítani.
Ahogy a mezei A4-nél, itt is egyszerűbb lett az orrkialakítás. Eltűnt a kis ficak a fényszórók belső sarkából, és ezzel együtt a ködfényszórók házából is törölték a légbeömlőt. Hátul a fényszórók szaggatott LED-sávjának a mintázata köszön vissza, érdemi változás nem történt.
Az utastérben az új multimédiás rendszer a legnagyobb (illetve az egyetlen) változás. Nagyobb lett a képernyő, és eltűnt a forgó-nyomó kapcsoló a váltókar elől. Mostantól csak a monitor megérintésével vezérelhető a rendszer, a tárcsa helyére fedeles rekesz került, viszont a váltókar teteje továbbra is puha és széles, csuklótámasztós kialakítású.
A motor ugyanaz, mint eddig: a 2,9 literes turbómotor 450 lóerőt és 600 Nm-t állít elő, az autó 4,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára.
Ha videón is megnéznéd a megújult Audi RS4-est, kattints ide!