Ahogyan azt korábban említettük, Lancia Ypsilonból 2019 első félévében 34 691 darab fogyott. Ez több, mint amennyi Alfa Romeót sikerült értékesíteni ebben az időszakban. Már nyolcadik éve gyártják az olasz kisautót, mely körül időközben kihullottak az olyan modellek, mint a Delta vagy a Thema, ráadásul már csak hazájában értékesítik. A Lancia egyetlen modellje a 3,8 méteres kisautó, mely mindössze két csillagot szerzett az Euro NCAP töréstesztjén 2015-ben. Most limitált szériával fokozzák az érdeklődést.
A Monogram névre keresztelt sorozatot könnyen felismerhetővé teszi a világos arany fényezés, melyet fekete tetővel egészítettek ki. A kettő között pedig finom, mintás átmenet van az A oszlopon. Az Ypsilon Monogram belterében ehhez passzoló, új szövetkárpitozás van és alapfelszereltség az 5 colos érintőkijelzős Uconnect fedélzeti rendszer, a bőrkormány, a parkolószenzorok és a légkondicionáló is.
A motorkínálat továbbra is változatlan, tehát az Ypsilon vásárlói vagy a 68 lovas, 1,2 literes Fire Evo II benzinmotort választják, vagy a 0,9 literes TwinAir kéthengeres turbómotort. Utóbbi 80 lóerős és 140 Nm nyomatéka van, ezzel nem csak a legerősebb, de 13 másodperces gyorsulásával is a kínálat legfürgébbje.