A csúcsmodell Taycan Turbo S-nél 43 százalékkal olcsóbb (de persze még így is közel 106 ezer eurót kóstáló) Taycan 4S a Porsche villanyautó-családjának eddigi legkedvezőbb árú, de nem minden téren legkisebb tudású tagja.
A most bemutatott belépőmodell kétféle akkucsomaggal rendelhető meg, amelyek eltérő kapacitást, más és más hatótávolságot, valamint bónuszként két teljesítményszintet biztosítanak.
A most bemutatott belépőmodell kétféle akkucsomaggal rendelhető meg, amelyek eltérő kapacitást, más és más hatótávolságot, valamint bónuszként két teljesítményszintet biztosítanak.
Fotó megosztása:
Az alapverzió 79,2 kWh kapacitású akkuja 407 kilométerre elegendő áramot tud tárolni. A modell hajtáslánca 530 lóerős, a végsebesség 250 km/óra, a százas gyorsulás szintideje 4,0 mp.
Ugyanilyen gyors a Turbo modellek nagyobb kapacitású (93,4 kWh) akkumulátorával szerelt, nagyobbik belépőmodell, ám az 571 lóerős teljesítmény mellett komoly 463 kilométeres hatótávolságot mutathat fel, azaz a teljes Taycan családból ezzel a verzióval juthatunk el a legmesszebbre.
A két modell a töltési teljesítmény terén is eltér: a kisebbik 225 kW-tal, a nagyobbik 270 kW-tal tölthető.
A Taycan 4S hátsó tengelyére szerelt villanymotor mindössze 13 centiméter hosszú, szemben a Turbo modellek 21 centiméteres egységével, de persze itt is két fokozatot kapunk, mint a nagy tesóknál.
A keréktárcsák csupán 19 colosak, új geometriát kapott az első kötény, mások a küszöbök, valamint a hátsó diffúzor. Ennek ellenére a közeg-ellenállási együttható maradt 0,22.
A belső térben ugyanaz a kezelőfelület fogad, mint a Turbo és Turbo S fedélzetén. Az ülések alapkivitelben részleges bőrkárpitozást kapnak, de elérhető a teljesen bőrmentes környezet is.
A Taycan 4S elöl 360 mm-es, hátul 358 mm-es öntöttvas tárcsákat kapott. Az elöl hat-, hátul négydugattyús féknyergek pirosak.