Tovább bővíti GR Sport modellcsaládját a Toyota. Ezúttal a lehető legizgalmasabb verziót, egy kétüléses roadstert építettek, aminek még az sem veszi el a varázsát, hogy valójában nem Toyota, hanem Daihatsu.
Mivel azonban a Daihatsut három éve tokkal-vonóval megvette a Toyota, tulajdonképpen mégis csak az övék – és különben is, kevés kívánatosabb városi autót ismerünk a nyitható fémtetős Copennél, pláne sportos kivitelben.
Motortuning sajnos nincs, így be kell érnünk 63 lóerővel és 92 Nm-rel. Ez Japánban törvényi szabályozás a kei-car szegmensben, tehát ezzel nem volt mit csinálni.
Extra merevítést kapott viszont a karosszéria (egyrészt a padló, másrészt az első felfüggesztés), feszesebb rugókat és lengéscsillapítókat szereltek be, és áthangolták a szervokormányt. Az utastérben Recaro ülések, Momo sportkormány és karbon hatású felületek szórakoztatnak.
Új a hűtőmaszk, a méhsejt szerkezetű rostély két oldalán LED-es lámpatestek és még több karbonpanel virít. Ha ez kevés, külön kérhetünk hátsó légterelőt, első kötényt, oldalsó szoknyát az autóhoz.