Ha azt hitted, a Suzuki Ignis (370 x 166 x 160 cm) apró, nézd meg a Suzuki S-Pressót: a négyajtós városi zsebterepjáró mindössze 357 cm hosszú és 152 cm széles, és mindehhez csupán 155 centi magas az Indiában fejlesztett, gyártott és forgalmazott autócska.
Ilyen kis testben is elfér azonban némi játékosság: a fényszórók belső zugába ágyazott irányjelző kontúrjai a hűtőmaszk mintázatában ismétlődnek meg. Hátulról már korántsem ilyen izgalmas az autó.
A középkonzolt egyetlen hatalmas körként rajzolták meg, tisztelegve a modern Mini előtt, de azzal ellentétben itt hagyományos elrendezésű és kiosztású (digitális) műszeregységet és multimédiás rendszert találunk, az ablakemelő kapcsolókkal együtt.
A karosszéria színére fényezett betétek feldobják a környezetet, a kormányon rádióvezérlő és telefonkihangosító kezelőszervek találhatók. Ezek mellett anakronisztikusnak hat a mechanikus fényszórómagasság-állító tárcsa és a manuális tükörállítás.
A motorházfedél nyitókallantyújának a bal oldali lábtérben is kimélyítették a helyét, ebből arra következtetünk, hogy az autót balkormányos piacokra is gyártani fogják. Mégse örüljünk, mert ilyenből Ázsiában is akad bőven – Kína, hogy mást ne említsünk.
Az S-Presso kizárólag egyliteres benzinmotorral kerül forgalomba, ötfokozatú kézi vagy robotizált sebességváltóval.