A ballábfék után itt a zéró lábfék, mint a motorsport legújabb találmánya. A villanyautók ugyanis komoly fékerőt képesek pusztán villanymotorjuk segítségével kifejteni, és ha a hajtásláncot úgy állítják be, hogy ez ne csak a fékpedál érintésekor, hanem már a gázpedál felengedésekor érvényesüljön, akár anélkül vezethető az autó – a tapasztalatok szerint üzemideje akár 90%-ában –, hogy a fékpedálhoz kellene érnünk.
Ezt használta ki a Mini legújabb mutatványánál: a Cooper SE elektromos modelljük regeneratív fékrendszerét a szériakivitelnél rendelkezésre álló, intenzív állásba kapcsolva úgy ment körbe a Nürburgring nagykörén, hogy a sofőr egyetlenegyszer sem érintette a féket, csupán gázelvétellel lassított. Ilyenkor 0,19 g negatív gyorsulás hat az autóra – lightos beállítással ez 0,11-re csökken.
Sajnos arról nem ír a sajtóközlemény, hogy mennyi idő alatt tette meg a fura rekordkört a pilóta – gyanítjuk, hogy nem padlógázon közlekedett.