Európában már nem kapható, Észak-Amerika azonban életben tartja a Hyundai Veloster kupét. Ebből építettek most terepszörnyet, méghozzá eléggé igényeset.

Megnövelték a szabad hasmagasságot és ezzel együtt a terepszögeket, hatalmas terepabroncsokat szereltek fel az egyedi felnikre, elöl és hátul védőlemezek óvják a sérüléstől az autó hasát. A dizájnerek valamiért úgy gondolták, hogy terepen a hangos jó, nem pedig a diszkrét, ezért extra kipufogórendszert szereltek az autóra. A tetőn Thule kosárban kapott helyet a pótkerék, valamint egy sor terepfényszóró, amiket külön kezelőpanelről vezérelhet a pilóta. Szintén erre erősítették a leszerelhető napelemeket, amelyek az utastérben elhelyezett hordozható energiatárolót töltik. A megjelenést látványos matricázás dobja fel, a motorházfedél viszont nem fóliázott, hanem tényleg karbonlemezből készült.

Az utastérben bukókeret – rajta még egy pótkerék -, az elakadt autó kimentésére szolgáló szerszámok, az imént említett energiatároló egység, valamint elsősegélycsomag, egy sátor, valamint hordozható lámpák kaptak helyet. Az üléseket a Recaro szállítja.