A BMW M3-as következő generációjának bemutatása egyre közeleg, így nem csoda, ha egyre kevesebb álcával mutatkoznak a prototípusok és kikerülhetnek a netre olyan képek is, mint a gyártósoron lekapott darab hátulja. Sajnos több képet egyelőre nem dobott fel az internet, így a legérdekesebb részt, tehát az autó orrát egyelőre nem láthatjuk.
Ez csupán azért lenne érdekes, mert a Frankfurtban bemutatott 4-es koncepció radikális, hatalmas vesés orrkialakítását kaphatja majd az M3-as BMW is. Erre utalnak az elmaszkolt autók hűtőnyílásai is. Ez pedig egészen biztosan megosztja majd a rajongókat.
Az autó hátulja azonban sok meglepetést nem tartogat. A négy kipufogó itt is megvan, közötte diffúzor, előrébb pedig láthatóak a kiszélesített sárvédőívek is. Apró szárny figyel a csomagtérfedélen, de a tetőpanel ebben az esetben nem karbon, ám épp nem látszik, hogy tetőablakos változatról van-e szó épp.
A G20-as kódjelű 3-as BMW legdurvább változatának kódja a G80-as lesz és minden eddiginél több változat közül válogathatnak a vevők. Azt már az M részleg vezetője, Markus Flasch elárulta, hogy az alapmodell 480 lóerős lesz és pont ugyanaz a 3 literes, biturbó sorhatos kerül a gépháztető alá, mint az X3 M-ben. A következő lépcső a Competition változat lesz 510 lóerővel.
Újdonság lesz az összkerék-hajtás megjelenése, aminél leoldható lesz az első hajtás, akárcsak az M5-nél. Ezzel együtt eltűnik a kínálatból a duplakuplungos váltó, helyét a többi modellből ismert, 8 sebességes ZF automata veszi majd át, mely jobban párosítható az M xDrive hajtással.
Annak sem kell majd elkeserednie, aki a hagyományos formájában szeretné élvezni a BMW M3-ast, nekik egy jelenleg Pure néven emlegetett modellel készülnek, ami hátsókerék-hajtású és akár hatsebességes kéziváltóval is megvásárolható lesz.