Az eddigi egy helyett két villanymotorral, saját fejlesztésű futómű-szabályozással és hajtásvezérléssel készül összkerékhajtással felvérezni a Leaf e+ villanyautót a Nissan. A kerekenkénti vezérlés azt jelenti, hogy a négy kerék nem csak külön-külön mértékű erőkifejtésre képes, de fékezésük is szelektíven valósítható meg.
A két erőforrás összehangolt szabályozása nem csak gyorsabbá és stabilabbá, hanem kényelmesebbé is teszi az autót: lassítás során minimalizálható például a jármű hosszirányú billegése, ami városban megnyugtatóbbá teszi a közlekedést. Huppanókkal teli, rázós úton a motorvezérlés szintén képes lehet a billegés kiegyensúlyozására, a kényelem tartására.
A Nissan szerint a sportautókéhoz mérhető gyorsításra és lassításra, valamint kanyarvételre lesz képes az összkerekes Leaf. Kérdés, hogy a ralis versenykerekek és a kerékív-toldások csak poénból kerültek-e a prototípusra, vagy valójában versenyautót fejleszt a gyár.
A két villanymotor együttes teljesítménye 307 lóerő, a kombinált forgatónyomaték 680 Nm.