Elsőként Amerikában lesz elérhető az új Porsche 911-eshez a kézi váltó. Ennek pedig nyomós oka van. Az Egyesült Államokban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a kézi váltós modellek olyan élményautók esetében, mint a 911. Felár nélkül választhatják a vásárlók a hétgangos manuális váltót a 8 sebességes dupla kuplungos helyett a Carrera S és 4S modellekhez.

A Porsche nem hagyja veszni a kézi váltót 1

Szériában jár a kézi váltós Carrera S-ekhez a Sport Chrono csomag, váltáskor gázfröccsöket ad az elektronika és nyomatékvektorozós önzáró differenciálmű is kerül a 911 alá. Persze, a 911 Carrera S és 4S gyorsulása elmarad így a PDK-val szereltektől, de a kézi váltó és a kuplungpedál élménye kárpótolja a vezetőt. Különben sem kell nagy áldozatokat hoznia, hiszen a 450 lóerős 911 így is 4 másodperc körüli 100-as sprintidőre képes.

A Porsche nem hagyja veszni a kézi váltót 11