158 000 font, azaz 61 millió forint: itt indul majd a november 20-án debütáló, és aznaptól már meg is rendelhető Aston Martin DBX hazai (nagy-britanniai) vételára. Ez nagyságrendileg megegyezik a Lamborghini Urus (159 900 font) árával, azaz valamivel drágább lesz, mint a Bentley Bentayga, de nagyságrendekkel olcsóbb, mint a Rolls-Royce Cullinan.
Nem az ár az egyetlen információ, amelyet a gyár a világpremier előtt két héttel közzétett. Elárulták például, hogy az utasteret rendkívül magas ergonómiai elvárások szerint tervezték, ami részben annak köszönhető, hogy vadonatúj padlólemezre épül a DBX. A pontos tengelytávról, illetve egyéb méretekről továbbra sem nyilatkozik a gyártó, ugyanakkor állításuk szerint kiváló kilátás vár a vezetőre. A kezelőszervek elhelyezésénél női szakértők véleményét is kikérték. Az érintőképernyőt a széles műszerfalba süllyesztették, nincs hivalkodó, lebegő monitor – lebeg viszont a padlókonzol, hogy alatta akár egy női táska vagy másfél literes vizespalack is elférjen.
Nem csak nőket, hanem gyerekeket is bevontak a tervezésbe: megkérdezték őket, milyen érzés be- és kiszállni a hátsó üléssorról. A helykínálatot és a térérzetet pazarnak ígéri az Aston Martin, különösen, mivel a szűk sportautók tervezéséhez szokott dizájnerek eleve jól gazdálkodnak a térrel. Az üvegfelületek hatalmasak, beleértve a panoráma napfénytetőt.