Az eredetileg becsült 10% helyett az új generációs Peugeot 208-asra leadott előrendelések 25 százaléka szólt a modell 136 lóerős villanymotorral szerelt, tisztán elektromos variánsára Európában.

Ennek akár örülhetne is a gyártó, mert gyorsabban megtérül a fejlesztési költség, ugyanakkor a kapacitás tervezésekor nem számoltak ekkora aránnyal: „Az új 208-asból évente mintegy 300 000 darabot készülünk gyártani, ennek akár 20 százaléka lehet tisztán elektromos modell.” – árulta el Jean-Philippe Imparato, a márka vezérigazgató alelnöke, azaz extra beruházás nélkül a legjobb esetben is duplázni tudják csupán a mennyiséget.

Hosszú távon erre aligha lesz azonban szükség: egyrészt az új technológiák iránt jellemzően magas a kezdeti érdeklődés, majd később alább hagy a lelkesedés, másrészt a típussal rokon Opel Corsa-e megjelenésével tovább osztódik majd a piac. A Peugeot vezére szerint azonban így is jól állnak:  már az eredetileg tervezett modellmix is jövedelmezővé teszi az e-208 modellt.