Újabb plug-in hibrid szabadidőjármű született, talán azért, mert ma mással nem lehet felkelteni az emberek érdeklődését. A Hyundai Vision T (4610 x 2014 x 1704 mm; tengelytáv 2804 mm) azonban ennyi erővel lehetne metánüzemű is, hajtásláncáról ugyanis egy szó sem esik a sajtóközleményben.
Annál inkább a matt zöld fényezésről, az érzéki sportosság formatervezési filozófiáról, a geometrikus törések és a kecses ívek kettősségéről. Mindennek új nevet is adott a Hyundai, mert az autóiparban a fantázianév olyan, mint közösségi médiában a fotó: ha nincs, nem létezik, amit állítunk. Az érzéki sportosság tehát itt parametrikus fantáziában, illetve transzendens kapcsolódásban nyilvánul meg.
Ezek például a világítótestek és a hűtőmaszk sebességtől függően változó kialakításában nyilvánulnak meg, szabadon értelmezve a dizájn szabályait. Az álló helyzetben zárt rácsozat menet közben nyílik ki, de nem egyszerre, hanem programozott mintát követve. A nappali fények szintén rejtve maradnak, amíg be nem indítjuk a hajtásláncot; a hátsó világítás ugyancsak programozottan alszik el, ha leállt a motor.